vrijdag 30 november 2007

Abemec demodagen

Nu we toch in de beurs-sfeer zitten ben ik ook nog naar de Abemec-demodagen geweest. De foto's zijn vers van de pers. Veel moois, en toch was het bij ons bezoek erg rustig. Jammer genoeg is mijn nieuwe camera wat schuw voor goede belichting, en ik ben dan ook ontevreden over de foto's. Met photoshoppen kon ik er nog wat van maken.

Abemec te Veghel is dealer van Fendt en Massey Ferguson tractoren. Daarnaast zijn ook Krone, Lemken, Joskin enz. ondergebracht in hun aanbod. Klik op het plaatje voor de foto's.

Ondanks de lagere fotokwaliteit toch een geslaagde demo!

Update: ik ben de zaterdag nog 'n keer geweest, ons mam moest nog werken in de buurt. Mijn camera deed het nu wel beter. Alle nieuwe foto's zijn geplaatst in het album. Binnenkort ook een filmpje over de demo!

Geen opmerkingen: